Nu. DoctorApp a fost special concepută pentru a ajuta medicii să-și delimiteze timpul alocat profesiei de cel personal, și totuși să rămână alături de pacienții lor. Pacienții vă vor contacta numai prin aplicație.
Ca medic, prin aplicația DoctorApp oferiți consultații medicale pe teritoriul României. Dacă aveți drept de liberă practică pe teritoriul României și îndepliniți condițiile legale necesare, puteți să vă înscrieți în platformă.
Dacă vă schimbați telefonul, însă păstrați numărul, trebuie să vă autentificați în aplicație de pe noul aparat folosind același număr de telefon cu care v-ați înregistrat. Veți primi din nou un PIN de acces, iar aplicația va fi gata de funcționare pe noul aparat.
În acest caz, trebuie să contactați administratorul platformei pentru a înregistra noul număr. Numărul de telefon este identificatorul principal al medicului în platformă, și numai pe baza acestuia puteți oferi consultații.
Consultația se anulează automat dacă nu răspundeți în termen de 24 de ore de la momentul la care este programată. O consultație începută trebuie încheiată explicit prin apăsarea butonului roșu pentru a fi considerată finalizată, moment în care banii de pe cardul pacientului vor fi virați în contul platformei, iar ulterior decontați medicului. În cazul în care medicul nu finalizează o consultație, aceasta este considerată cu titlu gratuit. Totuși, dacă într-o lună, un medic depășește cinci consultații nefinalizate, platforma este nevoită să perceapă medicului un comision suplimentar la următoarea decontare.
Platforma vă virează automat beneficiul în contul bancar comunicat la înscriere conform regulii de decontare: în ziua 28 a fiecărei luni, dacă ați optat pentru decontare periodică sau la atingerea sumei specifice, dacă ați optat pentru decontare la atingerea unui prag.
Da, dacă medicul dumneavoastră curant profesează în România, conform legislației române în vigoare. Aplicația a fost conepută astfel încât să suporte numere de telefon cu prefix pentru orice țară. Astfel, chiar dacă aveți un numărul de telefon din altă țară, puteți fi invitat de medic în DoctorApp.
Da. Membrii familiei pacientului sau alți aparținători pot primi și trimite mesaje într-o consultație, din partea pacientului, cu acordul medicului și al pacientului. Asocierea membrilor familiei la contul pacientului se face prin autentificarea cu numărul de telefon al pacientului la care platforma trimite un PIN-ul de acces. În urma comunicării PIN-ului de către pacient aparținătorului, acesta poate interveni într-o consultație.
Aplicația DoctorApp pentru pacient rulează atât de pe telefon cât și de pe orice calculator, de la adresa pacient.doctorapp.ro Dacă o accesați de pe un alt telefon sau calculator, trebuie sa vă autentificați pe noul aparat introducând numărul de telefon, la care platforma vă trimite un PIN nou de acces. Introducând noul PIN, fie pe telefonul fie pe calculatorul de pe care o accesați, aplicația va fi gata de funcționare.
În acest caz, trebuie să solicitați o nouă invitație în aplicația DoctorApp din partea medicului dumneavoastră curant.
Da. Prin DoctorApp puteți primi invitații și vă puteți conecta cu mai mulți medici. Mai mult decât atât, documentele medicale încărcate de dumneavoastră în aplicație pot fi accesate de toți medicii cu care sunteți conectat, fără a mai fi necesară reintroducerea acestora. Totuși, documentele primite de la un medic, nu pot fi accesate de alt medic, pentru respectarea secretului medical.
La DoctorApp protejăm confidențialitatea și securitatea informațiilor personale și medicale prin implementarea unor măsuri riguroase de securitate. Iată cum vă asigurăm protecția datelor: