Întrebări frecvente

Ghid rapid pentru utilizarea eficientă a platformei DoctorApp de către medici și pacienți

Medic

  • Dacă folosesc DoctorApp, mai este nevoie să ofer pacientului numărul personal de telefon?
  • Pot să acord consultații prin platformă dacă profesez medicina în altă țară?
  • Ce fac dacă îmi schimb telefonul?
  • Ce fac dacă îmi schimb numărul de telefon?
  • Cum pot să anulez o consultație?
  • Cum primesc plățile pentru serviciile mele?
Dacă folosesc DoctorApp, mai este nevoie să ofer pacientului numărul personal de telefon?

Nu. Această platformă a fost special concepută pentru a ajuta medicii să-și delimiteze timpul alocat profesiei de cel personal, și totuși să rămână alături de pacienții lor.

Pot să acord consultații prin platformă dacă profesez medicina în altă țară?

Ca medic, prin aplicația DoctorApp oferiți consultații medicale pe teritoriul României. Dacă aveți drept de liberă practică pe teritoriul României și îndepliniți condițiile legale necesare, puteți să vă înscrieți în platformă.

Ce fac dacă îmi schimb telefonul?

Dacă vă schimbați telefonul, însă păstrați numărul, trebuie să vă autentificați în aplicație de pe noul aparat folosind același număr de telefon cu care v-ați înregistrat. Veți primi din nou un PIN de acces, iar aplicația va fi gata de funcționare pe noul aparat.

Ce fac dacă îmi schimb numărul de telefon?

În acest caz, trebuie să contactați administratorul platformei pentru a înregistra noul număr. Numărul de telefon este identificatorul principal al medicului în platformă, și numai pe baza acestuia puteți oferi consultații.

Cum pot să anulez o consultație?

Consultația se anulează automat dacă nu răspundeți în termen de 24 de ore de la momentul la care este programată. O consultație începută trebuie încheiată explicit prin apăsarea butonului roșu pentru a fi considerată finalizată, moment în care banii de pe cardul pacientului vor fi virați în contul platformei, iar ulterior decontați medicului. În cazul în care medicul nu finalizează o consultație, aceasta este considerată cu titlu gratuit. Totuși, dacă într-o lună, un medic depășește cinci consultații nefinalizate, platforma este nevoită să perceapă medicului un comision suplimentar la următoarea decontare.

Cum primesc plățile pentru serviciile mele?

Platforma vă virează automat beneficiul în contul bancar comunicat la înscriere conform regulii de decontare: în zilele de 14 și 28 ale fiecărei luni, dacă ați optat pentru decontare periodică sau la atingerea sumei specifice, dacă ați optat pentru decontare la atingerea unui prag.

Get in touch

Come and visit our quarters or simply send us an email anytime you want. We are open to all suggestions from our audience.

ADDRESS

27th Avenue,
W2 3XE, New York


CALL US

0-800-777-2331
0-800-772-3466


WRITE TO US

office@medicare.com
book@medicare.com


Pacient

  • Dacă locuiesc într-o altă țară, pot folosi DoctorApp?
  • Poate folosi și familia mea aplicația?
  • Ce fac dacă îmi schimb telefonul?
  • Ce fac dacă îmi schimb numărul de telefon?
  • Pot să fiu conectat cu mai mulți medici cărora să le solicit consultații?
  • Cum îmi protejează platforma confidențialitatea datelor?
Dacă locuiesc într-o altă țară, pot folosi DoctorApp?

Da, dacă medicul dumneavoastră curant profesează în România, conform legislației române în vigoare. Aplicația a fost conepută astfel încât să suporte numere de telefon cu prefix pentru orice țară. Astfel, chiar dacă aveți un numărul de telefon din altă țară, puteți fi invitat de medic în DoctorApp.

Poate folosi și familia mea aplicația?

Da. Membrii familiei pacientului sau alți aparținători pot primi și trimite mesaje într-o consultație, din partea pacientului, cu acordul medicului și al pacientului. Asocierea membrilor familiei la contul pacientului se face prin autentificarea cu numărul de telefon al pacientului la care platforma trimite un PIN-ul de acces. În urma comunicării PIN-ului de către pacient aparținătorului, acesta poate interveni într-o consultație.

Ce fac dacă îmi schimb telefonul?

Aplicația DoctorApp pentru pacient rulează atât de pe telefon cât și de pe orice calculator, de la adresa pacient.doctorapp.ro Dacă o accesați de pe un alt telefon sau calculator, trebuie sa vă autentificați pe noul aparat introducând numărul de telefon, la care platforma vă trimite un PIN nou de acces. Introducând noul PIN, fie pe telefonul fie pe calculatorul de pe care o accesați, aplicația va fi gata de funcționare.

Ce fac dacă îmi schimb numărul de telefon?

În acest caz, trebuie să solicitați o nouă invitație în aplicația DoctorApp din partea medicului dumneavoastră curant.

Pot să fiu conectat cu mai mulți medici cărora să le solicit consultații?

Da. Prin DoctorApp puteți primi invitații și vă puteți conecta cu mai mulți medici. Mai mult decât atât, documentele medicale încărcate de dumneavoastră în aplicație pot fi accesate de toți medicii cu care sunteți conectat, fără a mai fi necesară reintroducerea acestora. Totuși, documentele primite de la un medic, nu pot fi accesate de alt medic, pentru respectarea secretului medical.

Cum îmi protejează platforma confidențialitatea datelor?

La DoctorApp protejăm confidențialitatea și securitatea informațiilor personale și medicale prin implementarea unor măsuri riguroase de securitate. Iată cum vă asigurăm protecția datelor:

  • Criptarea Datelor: Toate informațiile transmise între utilizatorii platformei și serverele noastre sunt criptate folosind tehnologii avansate de criptare SSL (Secure Socket Layer). Aceasta asigură că datele sunt protejate împotriva interceptării sau accesului neautorizat.
  • Autentificare Securizată: Aceasta implică utilizarea DoctorApp numai de la un număr de telefon comunicat medicului curant care vă invită în aplicație și a unui PIN unic trimis la același număr de telefon.
  • Stocarea Securizată a Datelor: Informațiile personale și medicale sunt stocate în centre de date securizate, care respectă cele mai stricte standarde de securitate și conformitate, inclusiv reglementările GDPR.
  • Controlul Accesului: Informațiile sunt stocate criptat și automat în platformă, fără intermedierea personalului uman. Totuși, dacă situația o impune, de exemplu pentru verificări în urma eventualelor reclamații, doar specialiștii autorizați iau contact cu datele, accesul find strict monitorizat și controlat.
  • Monitorizare și Audit: Platforma noastră este supusă unor monitorizări continue și audituri de securitate pentru a detecta și preveni orice activitate suspectă sau neautorizată. Avem implementate sisteme de detectare a intruziunilor și mecanisme de răspuns rapid la incidente.
  • Confidențialitatea Datelor: Ne angajăm să nu partajăm informațiile personale și medicale cu terți, cu excepția situațiilor impuse de lege sau necesare pentru furnizarea serviciilor medicale solicitate. Dacă sunt necesare partajări de informații, acestea sunt efectuate numai cu consimțământul explicit sau în urma informării pacientului.
  • Educație și Conștientizare: Furnizăm instruire și resurse continue pentru medicii și personalul nostru, pentru a ne asigura că toți utilizatorii platformei sunt conștienți de bunele practici de securitate și confidențialitate.